تخلیه چاه برای توالت فرنگی و ایرانی
نوشته شده توسط : معین سرویس

روش های تخلیه چاه برای توالت فرنگی و ایرانی

یکی از روش های مرسوم برای تخلیه چاه توالت فرنگی و ایرانی به وسیله تلمبه دستی و فنجانی و قیفی می باشد.

قبل از شروع کار باید بدانید که تلمبه دستی باید مقداری گرم شود. هواس تان باشد که تلمبه های شق و خشک مانند تلمبه های نرم نمیتوانند به درستی کار کنند و آن نتیجه مطلوب را بگیرید. تلمبه دستی تان را برای تخلیه چاه و لوله بازکنی به فاضلاب کاسه توالت بچسبانید و سوراخ آن را به طور کامل بپوشانید.

همانقدر که پایین بردن تلمبه مهم است بالا کشیدن آن با قدرت نیز مهم است.این کار را چند بار انجام دهید و سپس فلاشر را باز کنید و باز هم به کارتان ادامه دهید.

یکی دیگر از روش های تخلیه چاه و لوله بازکنی لوله توالت فرنگی و ایرانی استفاده از دیلم میباشد. در این روش میتوانید دیلم را با روش مارپیچی به پایین هدایت کنید.دسته را تا جایی که میتوانید بپرخانید رمانی که دیدید دیگر نمیچرخد بدانید که همانجا به گرفتگی لوله و چاه رسیده اید و باید تخلیه چاه انجام شود.

دیلم را تا آنجا که میتوانید داخل ببرید اگر دیگر نرفت آن را به بیرون بکشید در این هنگام چیزی حتما به انتهای آن چسبیده است که یا گرفتگی حل شده است و یا اینکه هنوز چیزی باقی مانده که در این زمان معمولا با چند بار تلمبه زدن اساسی باقی مانده جرم نیز برطرف خواهد شد. در این هنگام اگر آب توالت را باز کنید آب شفافی خواهید داشت.

تخلیه چاه برای توالت فرنگی و ایرانی با معین سرویس

معین سرویس خدماتی چون تخلیه چاه ، لوله باز کنی و تشخیص ترکیدگی لوله را نیز انجام می دهد که با قیمتی باور نکردنی و بسیار ارزان همراه هستند.
کافیست از طریق شماره های ذکر شده قسمت پایانی سایت با معین سرویس در ارتباط باشید تا از خدمات این تیم متخصص و با تجربه بهره ببرید.

 

برای ارتباط بیشتر با ما کافیست با 09122108011 تماس بگیرید





:: برچسب‌ها: لوله بازکنی , تخلیه چاه , حفر چاه ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: